Spelregels social mediakanalen
Wij maken gebruik van social mediakanalen, zoals Facebook, Twitter en LinkedIn om in contact te zijn met inwoners en andere belangstellenden. We willen dat op een veilige en prettige manier doen. Hieronder kunt u lezen wat u van ons kunt verwachten en wij van u.
- We streven ernaar om u tijdens werkdagen binnen 24 uur een reactie te geven.
- We willen u vragen om geen persoonlijke informatie, zoals uw adres, telefoonnummer, bankrekeningnummer of inloggegevens via openbare berichten te delen. Voor uw eigen veiligheid zullen we dit verwijderen.
- Heeft u een vraag waarbij u persoonsgegevens moet doorgeven? Neem dan via een privébericht, telefonisch of per e-mail contact met ons op.
Onze spelregels
Iedereen is van harte welkom om op onze social media te reageren of een vraag te stellen. We hebben wel een aantal spelregels voor het gebruik van social media.
- Wij respecteren ieders mening en verwachten dat ook van u.
- Houd uw reactie netjes. Grof taalgebruik, beledigingen, discriminatie en bedreigingen accepteren wij niet. Deze uitingen verwijderen wij direct.
- Respecteer de privacy van anderen. Berichten met persoonsgegevens van anderen worden direct verwijderd.
- Reclame-uitingen zijn niet toegestaan, deze worden verwijderd.
Houdt iemand zich niet aan deze regels? Dan spreken wij diegene daarop aan via het betreffende social media kanaal. Gaat het ongewenste gedrag vervolgens door? Dan beëindigen we het gesprek en helpen we niet verder. We leggen het incident vast en kunnen maatregelen nemen.